Sábado, 20 julio 2019
Inicio » Información » PRUEBAS DE ACCESO 2016-2017 / SARTZEKO FROGAK 2016 -17

PRUEBAS DE ACCESO 2016-2017 / SARTZEKO FROGAK 2016 -17

conservatorio Badago argitaratuta Bilboko Juan Kriusostomo Arriaga kontserbatoriora sartzeko araudia. Oinarrizko mailarako eta maila profesionaletarako.

Egin klik hemen eta sorte on.

conservatorio Ya estan publicadas las bases para accdeder al Conservatorio de Música Juan Crisóstomo Arriaga. Tanto para el grado elemental como el grado profesional.

Haz clic aqui y que tengas suerte.